Zorrownytt!

Onsdagsträningen flyttad till 20
Från onsdag börjar vår träning kl 20 för att vår underbara hallpersonal Micke ska ge oss lite olja på Lanen.Det innebär dock inte att man ska skjuta på ankomsten till hallen utan att vi träffas ytterligare en halvtimma över en fika och gaggar dynga....Härliga tider - Zorrowtider/Wrig/Totte
30 Mar 2007

Tillbaka

Powered by CuteNews
Rekordlaget Borta

19-0 är klubbens största bortaseger

*******************
Rekordlaget Hemma


20-0 är klubbens största hemmaseger

*********************



*******************
 ***************  
***************