Zorrownytt!

Näst sista omgången + kval
Då stundar sista bortasvängen för div.1 laget och näst sista matchen för div.3 laget. Det sistnämda tar emot Hajen från Norrköping på lördag kl. 09:00. Följande spelar: Stefan, Patrik, Jocke, Werra, Ante, DanneD, DanneP och sist och tyngst JanE. Div. 1 laget far till Katrineholm för att ta revanch och till Oxelösund för att möta serieledarna Jollen. Som vanligt skickar vi ett starkt lag, kanske starkare än på länge. Följande åker: Snucke, MiH, Totte, Matte, Mickeö, Mankan, DanneJ och sist och minst Helix. Matchen i Katrineholm startar 10:00 och i Oxelösund 14:00. Det har ju varit bra spel i diverse tävlingar under uppehållet så vi tror väl på en trevlig lördag!/MiH
23 Mar 2007

Tillbaka

Powered by CuteNews
Rekordlaget Borta

19-0 är klubbens största bortaseger

*******************
Rekordlaget Hemma


20-0 är klubbens största hemmaseger

*********************



*******************
 ***************  
***************